"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Epic moment

LUF var i min skola idag. Calle gick förbi dem och fick en flyer framstucken varpå han la kommentaren "Nej tack, jag är liberal" innan han gick vidare med förvånade blickar mot sig. The epic pwnmoment was a fact.

Med respekt för att han kanske inte vill synas i min blogg får ni nöja er med det här fotot på honom.

(Ni kan lugna er, modebloggandet kommer tillbaka inom 3 veckor)

Kommentarer
Postat av: Sandrapanda

Coolt, är inte det min mobilbild det där? :)

hörruduru, bangar du på att bada i helgen om det blir fint väder?

N I C E

2009-05-28 @ 17:43:40
Postat av: felix

Ja jag bangar. Vattnet är väll fortfarande iskallt?

2009-05-29 @ 17:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se