"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Varit sjuk :(

Som ni kanske märkt så har jag varit väldigt inaktiv senaste veckan (som att jag inte är det alla veckor?) :P men det har berott på att jag är sjuk och har legat hemma och febrat. Så vad är det jag ådstakommit den här veckan då? jo, jag har sett:
 Heroes säsong 3
slumdog millionaire
ett småkryps liv
american psycho
corpse bride
knocked up
Afro samurai 
9 avsnitt av gossip girl
och säkert ett par filmer till som jag glömt bort :P

Sen så har jag självklart följt alla stockhoms modevisningar som vart i veckan via klang som gjort ett jättebra jobb med att fota och kommentera allt.
Mina favoriter under veckan har iaf vart Acne och Wood Wood som båda visade upp riktigt snygga kollektioner.
Wood Wood och Acne (bilderna tagna från Klang)

Kommentarer
Postat av: Nicolas

Acne har alltid bra kollektioner!

2009-02-06 @ 00:04:21
URL: http://nicolasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se