"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Jag hittade den :)

Dikten som jag skrev in här för någon dags sen var ett försök att återskapa en dikt jag skrivit som jag trodde att jag tappat bor, men nu har jag hittat den. yay!!

Sitter här med facit och foto i hand.
Stirrar ut mot horisonten
Sneglar sorgset ned mot fotografiet
Sekund av lycka
fängslat
Konserverat
Bakom lager av plast
Men innebörden är försvunnen
Bortflugen
Förtynad
Ty ingen kan fånga känslan
Enbart dess enkla skal
//Felix

Kommentarer
Postat av: Robin

åh, shit vad fin!

2008-12-19 @ 13:14:29
URL: http://robinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se