"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

Imagination

You and me
just let us be
the king and queen
in the land of nobody
walk around far away
where the sunlights decreased
in the land that is ouers
we can do as we please
make the air smell so sweetly
make ouer own summerbrease
tell the sun when we want sunrise
tell the moon when we want night
Make the rainbows stay so clearly
make the stars shine so bright
Wheres nobody?
you now may ask
and ill tell you the way
there is a task
just shut your eyes
and you will see
into the land of nobody.
//Felix

(Det är meningen att den ska redigeras lite, men chansen är väll rätt stor att det inte händer så den får ligga uppe så här tills vidare).

Kommentarer
Postat av: =O

Felix, fan va fin den var! Visste inte att du skrev, gillar det verkligen!



<3 /Sandra

2008-12-21 @ 02:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se