"

Ny linje

Jag har bestämt mig för att göra bloggen lite personligare för att lättare hålla den uppdaterad, så ni som bara är intresserade av mina modeinlägg kan trycka HÄR
Om någon skulle vara intresserad så kan man även följa min träningsdagbok HÄR

FRA

Frihetens fågel
har till sist satts i bur
Vi petar vrider och vänder
på vårt nya lilla husdjur
Integriteten synar
och vi ser på medans det händer
Vi kläs i samma kläder
ja alla bär vi långa ränder
Är det så här det är uppbyggt?
Är detta lagens långa arm?
I sådana fall ska jag kapa den
med motståndskraftens hand
//Felix

Kommentarer
Postat av: Robin

oj, poetiskt.

du har talang!

2008-12-19 @ 23:02:15
URL: http://robinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Shopping och Mode Mode & design bloggar Mode Blogg listad på Bloggtoppen.se